torsdag 26 juli 2012



Min lilla skrutta börjar bli så stor, hon har börjat prata jättemycket och man märker verkligen hur förundrad hon är över allt nytt hon får se och uppleva. varje liten insekt och blomma på vägen är värd att stanna och titta på. Vi har haft två underbara dagar, igår var jag lillebrorsan och Linnéa hos farmor, glömde ta med mig Linnéas uppblåsbara pool så det fick bli en balja istället, men det verkade hon tycka gick minst lika bra. På kvällen var vi och badade på sillvik och åt glass, det är ett av orden Linnéa använder flitigt nu så fort vi går förbi en kiosk ropar hon "gass!" den lilla gottegrisen hon är precis som sin mami. När vi kom hem så väntade ett paket från Sigge & Juno på oss, det var ett litet sött set med kaniner från Molo som jag beställt eftersom de har 30-50% sommarrea just nu =)




Man får ju passa på de få soliga dagar vi får här i Svea, så vi var faktiskt och badade idag också,  jag och kusinen Claudia fixade matsäck och begav oss sen ut mot Saltholmen, därifrån tog vi färjan till Vrångö en jättemysig liten ö, Linnéa var rätt grinig när vi kom fram, jag tror hon tyckte att resan var lite väl lång, men hon blev ganska snart glad igen när hon fick ner och plaska i vattnet. Än så länge är  hon så orädd min lilla tjej, vill gärna in i den äckliga tången och känna med fötterna, vi lyckade fånga en liten krabba också, och den skulle hon förstås  hålla i själv . Claudita tack för att du gjorde oss sällskap och för att du hjälpte mig att passa Linnéa, vi har alltid så kul ihop mi bella primita!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar