fredag 23 november 2012

DUNS!

 Duns utförsäljning började idag!  Jag var förstås tvungen att svänga förbi, och det hela slutade med att jag gick därifrån med tre kassar =)  Men dåligt samvete har jag inte, för jag sålde en massa barnkläder på tradera nu i veckan, och det var de pengarna jag använde för att köpa nytt =)  Speciellt glad blev jag över alla fina pepparkaks/lussebulle plagg jag kom över har länge letat efter kläder med just dessa motiv. Kan också tillägga att alla Duns plagg är ekologiska och att de tillverkas under schyssta förhållanden (fair trade)

Här kommer lite bilder, alla plagg kostade 60kr/st!







Haha var bara tvungen =)




Det här är inbjudan från DUNS facebooksida om det är nån som vill ta sig en titt i helgen...



Vi kommer att ha lagerutförsäljning den här helgen.

Tid:

Fredag 23 november 10-18
Lördag 24 november 11-16
Söndag 25 november 11-16

Plats: Norra Ågaran 10 vån 2. (ingång Garverigatan)
Kollektivt Svingeln.

Prover - Andrasortering - Lagerrensning
Mössor, leggings, bodies, tröjor, strumpor mm mm!
Storlekar från 38 till 158 cl samt S, M, L och XL!
Fantastiska priser i dagarna tre!

Inga byten av dessa plagg och bara kontanter.

VARMT VÄLKOMMEN!



2 kommentarer:

  1. Åh så söta kläder och lakan framför allt! Vad fick du ge för det? Får bli en sväng dit imorgon!

    SvaraRadera
  2. 100kr =) Såg att de tog slut redan i fredags, men har du tur kanske de fyller på.

    SvaraRadera