måndag 10 februari 2014

Plugg, lärarexamen, jobb och sjukdom

Jag är ingen höjdare på det här med bloggandet, men tycket att det är kul när jag väl gör det så vi gör ett försök till :)

Har som rubriken antyder tagit lärarexamen woho och klapp på axeln! Känns otroligt skönt att man är färdig och att examensarbetet trots allt gick relativt smärtfritt, säger jag nu när jag fått lite distans till det (var sönderstressad ibland)

Har fått en anställning på förskola också. Tyvärr lyckades jag bara jobba i två dagar innan jag fick ett virus som satte sig på knoppen och som gjorde mig sängliggandes i över en och en halv vecka. Det är utan tvekan bland det värsta jag varit med om, då jag stundtals på grund av huvudvärken och febern förlorade medvetandet, hallucinationer och hela köret, fy fan inte kul alls. Tack och lov har jag en underbar familj som ställde upp till tusen då jag var sjuk, blir tårögd när jag tänker på vilket stöd de var. Ja kärlek och hälsan är verkligen något att vara tacksam för.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar