måndag 22 oktober 2012

Linnéa har åkt på en rejäl ögoninflamation stackarn, dessutom har hon av någon anledning ont i munnen, vi misstänker att det är fler kindtänder som är på g, men det är ju typiskt att allt kommer på en och samma gång. De hade iaf haft det jättemysigt hemma idag mina älsklingar, Andrej får vara hemma eftersom jag har rätt mycket i skolan just nu.

Vi ska ha fotoutställning på Artisten nästa måndag! Är lite nervös för vad folk kommer att tycka om bilderna, ja ja vi får väl se. Vi har fotat både digitalt och analogt, och framkallat de analoga bilderna själva, så vi har ju verkligen varit med under hela processen  vilket gör att man känner extra stor press på att allt ska bli bra. Jag har i alla fall fått en helt ny respekt för fotografyrket måste jag säga, speciellt för de fotografer som fotar analogt eftersom man inte vet exakt vad man får förrän man framkallat filmen. Det är verkligen så sjukt svårt att fota fina bilder, ur tvåhundra kort kanske det är ett (om ens det) som blir riktigt bra, så det gäller verkligen att man har en känsla för det och inte minst kunskap inom fältet.

Här kommer lite fler av mina amatörbilder..






















2 kommentarer:

  1. Sista kortet på vattnet var riktigt fräckt! Och Linnea är så söt! :-)

    SvaraRadera
  2. Åh tack! =) Hoppas allt e fint med dig Emelie!

    SvaraRadera